top of page

תסריטים קצרים - פינה שרוצה לגדול | Bambina

לאט לאט יתווספו לכאן עוד תסריטים קצרים שיוכלו לסייע לאלו שמעוניינים להרחיב את האופקים בתחום הקולנוע הקצר. הפעם אני נרגש לארח תסריט שאומנם כתוב באנגלית אך אני קצת מעריץ את הסרט וזו זכות גדולה בשבילי להציג את התסריט באתר שלי

תסריט לסרט קצר יותם קניספל

אז אני רק מזכיר לכל היוצרות והיוצרים שקוראים את הפוסט הזה - אם יש לכן.ם סרט קצר שכתבתן.ם והופק, אם בא לכן.ם לשתף את הפנינה הזו עם אנשים שרוצים ללמוד - אז צרו עימי קשר ואשמח לקבל את התסריט שלכן.ם (רצוי בצירוף עותק של הסרט הגמור שאוכל לשתף וככה יוכלו לראות את ההבדלים בין התסריט לתוצר.

רוצים.ות שהתסריט שלכן.ם יופיע כאן? צרו איתי קשר במייל Itaihasid@gmail.com


תסריט לסרט קצר

אז כבר מהתסריט השני שאני מארח אני מעט חורג מגבולות הפורמט שהצבתי לעצמי (תסריטים לסרטים קצרים שהופקו ובעברית) והסרט הזה מגיע אלינו מאיטליה הרחוקה. אבל היוצר של הסרט הוא ישראלי ומדובר על יוצר צעיר שגם אם עוד לא יצא לכם לשמוע עליו אתם תגלו את שמו מאחורי המון דברים בעתיד לבוא - אז קבלו את Bambina של יותם קניספל.


יותם קניספל הוא מרצה במדרשה לאומנות "בית ברל", שם הוא מלמד את התלמידים צפייה ביקורתית בסרטים והשנה יתחיל גם ללמד תסריטאות. מעבר לכך הוא במאי קליפים עמוס וסרט הגמר שלו "בחורה עם מזלג בעולם של מרק" זכה בפרס הסרט הטוב הקצר הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים והיה מועמד לפרסי אופיר , בלי קשר מדובר על אחד הסרטים הקצרים המוזיקליים של השנים האחרונות בעולם כולו. (ספויילר אלרט- בהמשך יתפרסם ראיון עם יותם גם בפינה השנייה שלנו)


Bambina-Short-Film-Script-Yotam-Knispel
Download • 1.15MB




bottom of page